słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

23sie

Sprzedaż produktu jest łatwiejsza lub trudniejsza w zależności od tego jak wielu odbiorców oczekuje na dany produkt. Zadaniem jakie ma asystent działu sprzedaży jest podsycanie popytu na dany produkt, dzięki czemu sprzedaż może wzrastać. Nie zawsze zajmuje się tym asystent działu jednak często to właśnie on dzwoni do obecnych klientów z pytaniem, czy aby nie jest potrzebne zamówienie lub też próbuje kontaktować się z nowymi partnerami oferując słodycze reklamowe i zachęcając ich do podjęcia współpracy.

Od tego jakie relacje  z klientem ma asystent działu sprzedaży zależą wskaźniki sprzedaży całej firmy. Praca w sprzedaży to praca zespołowa dlatego asystent nie może wychylać się przed szereg i zastępować handlowców czy też speców marketingu. To ważne aby dbał o nie przekraczanie swych kompetencji, a jednocześnie wypełniał powierzone zadania. Nie zawsze jest to proste zadanie. Pozyskiwanie klientów w branży reklamowej to dość specyficzne zadanie, bowiem zwykle odbiorcami nie jest klient ostateczny ale firma handlowa doskonale znająca mechanizmy reklamy.

1 Comment

  • Avatar dla Ela

    Ela

    Pysznie to wygląda 😉

    15:23 12 lutego 2021

ZOSTAW KOMENTARZ