co robi asystent działu sprzedaży

Relacje z klientami

18lis

asys3Komunikatywność i pomysł na budowanie stałych relacji z klientami powinien być warunkiem zatrudnienia na stanowisku asystent działu sprzedaży. Kiedy kandydat na to stanowisko nie potrafi podtrzymać rozmowy kwalifikacyjnej, wówczas powinien zostać odrzucony przez rekrutującego pracownika HR. Dlaczego? Podstawą nienagannej pracy handlu jest komunikatywność, zaś rolą asystenta jest nawiązywanie relacji z potencjalnym klientem oraz budowanie stałej więzi z dotychczasowymi odbiorcami. Nie, polega to tylko na pisaniu wiadomości elektronicznych, wysyłaniu ofert itp. Praca ta polega też na rozmowach, konsultacjach z potencjalnym klientem, który pragnie poznać naszą ofertę, korzyści płynące ze współpracy z sprzedawcą. Czasami cały swój dzień roboczy jestem w stanie przegadać przez telefon podając nową ofertę stałym klientom, czy też zapewniając o korzyściach tych, którzy jeszcze nie są zdecydowani na zakup. Wszystkie te rozmowy mają zawsze odzwierciedlenie w obrotach naszej firmy, a to zawsze jest docenione w formach wynagrodzenia i premii. Moim zdanie warto się starać i warto rozmawiać.

ZOSTAW KOMENTARZ