What the day will look like
- Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time.
- Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately.
- Supervising and controlling DC-related financial processes.
- Upon identification, flagging and addressing risks and issues, as well as suggesting and implementing changes to tools and documentations needed to support effective service delivery
- Actively attending meetings with the team, internal clients and 3rd party partners
- Advanced English skills – because you’ll be using it every day in communication with our clients
- Good Excel knowledge – as we also perform some basic financial calculations and analyses
- Eye for detail, analytical drive and fondness for problem solving – because we provide troubleshooting services on a daily basis
- Openness and excellent interpersonal skills – as you’ll be in constant contact with clients, 3rd party individuals and colleagues
- Time management, flexibility and independence – because you may often find yourself faced with a problem that does not have a clear solution.
- Experience in client-facing role would be an asset
- University degree or equivalent work experience would be an asset
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Concentrix /
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta. Płynna znajomość języka...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Concentrix /
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta. Płynna znajomość języka...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Concentrix /
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta. Płynna znajomość języka...
Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)
WBS Sp. z o.o. /
Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami....