Ogłoszenie numer: 10013404, z dnia 2025-06-29
Klient portalu Praca.pl
Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów.
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych narzędzi i przeglądanie historii interakcji.
- Obsługa zwrotów i skarg związanych z GDPR, zapewnienie dokładności i precyzji.
- Profesjonalna, empatyczna i orientowana na rozwiązania obsługa każdej interakcji klienta oraz efektywna praca z wieloma systemami.
Wymagania
- Płynne posługiwanie się językiem niemieckim (C1) oraz dobrze angielskim (C1/B2+).
- Znaczące umiejętności komunikacyjne, analizy i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna i sprawność w pisaniu na klawiaturze.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej na pełen etat.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Szeroki pakiet szkoleń i rozwoju zawodowego oraz programy mentorskie.
- Bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie zdrowotne, świadczenia sportowe, program MultiSport, bonusy za polecenie przyjaciół).
- Możliwości awansu i liczne imprezy integracyjne.
Podobne oferty pracy
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen...
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych Wspieranie klientów w realizacji kampanii marketingowych Analiza potrzeb klientów oraz rozbudowa portfela...