Techniczny konsultant z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów i wsparcie w naprawach, gwarancjach oraz rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Dobieranie produktów odpowiednich do potrzeb klienta i praca z systemem CRM.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnych dziedzinach jest plus, ale nie jest wymagane.
  • Umiejętność logicznego myślenia i pozytywne nastawienie do klientów i wyzwań.
Oferujemy:
  • Stabilne wynagrodzenie 7 000 PLN brutto i umowa o pracę.
  • Nowoczesne miejsce pracy, szkolenie wdrożeniowe i przyjazna atmosfera.
  • Dodatkowe benefity jak "owocowe czwartki", kafeteria benefitów oraz prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Lava Group S.C / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

AMIGO-HURT Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Specjalista obsługi klienta

Concentrix / dolnośląskie, Wrocław

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...