- Odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów i wsparcie w naprawach, gwarancjach oraz rozwiązywanie problemów technicznych.
- Dobieranie produktów odpowiednich do potrzeb klienta i praca z systemem CRM.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1).
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnych dziedzinach jest plus, ale nie jest wymagane.
- Umiejętność logicznego myślenia i pozytywne nastawienie do klientów i wyzwań.
- Stabilne wynagrodzenie 7 000 PLN brutto i umowa o pracę.
- Nowoczesne miejsce pracy, szkolenie wdrożeniowe i przyjazna atmosfera.
- Dodatkowe benefity jak "owocowe czwartki", kafeteria benefitów oraz prywatne ubezpieczenie zdrowotne.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Lava Group S.C /
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...