- Obsługa połączeń przychodzących oraz czatów technicznych z klientami (60% połączeń, 40% czatów).
- Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń techników oraz instalatorów urządzeń fotowoltaicznych.
- Kontrola zastosowania odpowiednich rozwiązań technicznych.
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Biegłość w języku szwedzkim i polskim lub angielskim (min. C1).
- Techniczne podejście do rozwiązywania problemów.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Możliwość przeprowadzki do Lublina.
- Konkurencyjne wynagrodzenie 9800 PLN brutto/miesiąc + bonus do 500 PLN.
- Korzyści wynikające z umowy o pracę (pakiet MyBenefit/Multisport, LuxMed, kursy językowe, ubezpieczenie grupowe).
- Stałe godziny pracy od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.
- Praca w nowoczesnym biurze w dynamicznym środowisku międzynarodowym.
- Możliwości rozwoju zawodowego i szkolenia.
- Aktywności społeczne i wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty pracy
Customer Advisor with Danish
Concentrix /
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...
Customer Advisor with Swedish
Concentrix /
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...
Customer Advisor with Norwegian
Concentrix /
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...
Customer Advisor with Swedish
Concentrix /
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...