Techniczny Doradca Klienta z Niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
  • Zapewnianie wsparcia dla klientów przez e-mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych.
  • Diagnozowanie problemów oprogramowania i rozwiązywanie zaawansowanych reklamacji klientów zgodnie z ustalonymi procedurami.
  • Udzielanie wsparcia w sprawach nietechnicznych (np. marketing, sprzedaż, konfiguracja e-sklepu).
  • Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów i kroków obsługi.
Wymagania:
  • Umiejętność skutecznej komunikacji pisemnej i ustnej.
  • Zainteresowanie rozwiązywaniem problemów klientów.
  • Biegłość w języku niemieckim (poziom C1) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Motywacja do nauki i pracy w zespole.
  • Umiejętność dostosowania się do zmieniających się priorytetów.
  • Znajomość lub zdolność szybkiego przyswajania pakietu Microsoft Office, G-Suite, Google Sheets, PowerPoint, Zendesk, Salesforce.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie, elastyczne godziny pracy.
  • Płatne szkolenie, które przygotuje Cię do roli specjalisty ds. obsługi klienta.
  • Pakiet socjalny: kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
  • Brak formalnego dress code’u.
  • Program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami za rekomendację talentów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach. Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego...

Pracownik Helpdesk z językiem włoskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...

Pracownik Helpdesk z językiem włoskim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...