Technical Product Advisor with Hungarian
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Handle customer inquiries: e-mails and phone calls.
  • Support individual (B2C) and business customers (B2B).
  • Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues.
  • Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device.
  • Communicate in a friendly, professional, and customer-focused manner to care about the quality of the service.
  • Input data, write quickly and clearly.
Wymagania:
  • Fluent Hungarian (C1/C2) and very good English (B2/C1) – both written and spoken.
  • Technical understanding – interest or knowledge of how electronic devices work.
  • Ability to deal with challenging or disappointed customers in a calm way.
  • Team player, adaptable, and quality-focused with good IT tool skills.
  • Experience in customer service (individual / business customers).
  • Optional: Interest in a new technology and electronics trends.
Oferujemy:
  • Work at home (100% remote from Poland) and IT devices.
  • Stable employment contract for full-time position.
  • Dedicated training - we will teach you everything.
  • Quick start: October 2025.
  • Development opportunities (Concentrix Academy for the future Team Leaders).
  • Language online classes for free (Polish and English).
  • An access to the unlimited courses (Concentrix University, LinkedIn Learning).
  • Private medical healthcare, and life insurance.
  • Multisport card (access to gym, swimming pool and many more) or MyBenefit vouchers (top brands).
  • Competitions with attractive awards.
  • Be The Best recognition program to appreciate your attitudes and skills.
  • Work with Friends and Earn: referral campaign with financial bonuses.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

ESline Sp. z o.o. / wielkopolskie, Poznań

Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie...

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

AGATA Spółka Akcyjna / warmińsko-mazurskie, Ełk

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w...

Client Support Specialist with French

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Just GYM! / wielkopolskie, Poznań, ul. Starołęcka 42​

Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów...