Technical Customer Advisor with Swedish
Miejsce pracy: Lublin
Job description:
  • Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market)
  • Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices
  • Diagnosing and resolving reports
  • Control of appropriate technical solutions
  • Collaborate with other levels of technical support and service engineers
  • Entering data into the system
Requirements:
  • Swedish – C1, Polish or English - C1
  • Technical mindset
  • Critical thinking disposition
  • Possibility to relocate to Lublin
We offer:
  • Competitive salary: 9800 PLN gross/month + bonus up to 500 PLN gross +benefits on employment contract (MyBenefit/Multisport, LuxMed, language classes, group insurance).
  • Business working hours: 9:00 - 17:00 (Monday-Friday)
  • Work from a modern office in Lublin in a dynamic, high-energy environment.
  • Professional training.
  • Career growth prospects within an international company.
  • Training and development programs.
  • Language classes.
  • Social activities, events, and celebrations.
  • Multinational environment.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Concentrix / śląskie, Katowice

Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Biegła...

Customer Advisor with Finnish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...

Specjalista ds. Sprzedaży IT (język włoski)

Klient portalu Praca.pl / małopolskie, Kraków

Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizacja transakcji. Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz rozbudowa bazy klientów. Negocjowanie warunków umów i doradztwo w zakresie rozwiązań IT. Obsługa klientów z sektora małych i średnich...

Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche

Concentrix / śląskie, Katowice

Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind...