- Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market)
- Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices
- Diagnosing and resolving reports
- Control of appropriate technical solutions
- Collaborate with other levels of technical support and service engineers
- Entering data into the system
- Swedish – C1, Polish or English - C1
- Technical mindset
- Critical thinking disposition
- Possibility to relocate to Lublin
- Competitive salary: 9800 PLN gross/month + bonus up to 500 PLN gross +benefits on employment contract (MyBenefit/Multisport, LuxMed, language classes, group insurance).
- Business working hours: 9:00 - 17:00 (Monday-Friday)
- Work from a modern office in Lublin in a dynamic, high-energy environment.
- Professional training.
- Career growth prospects within an international company.
- Training and development programs.
- Language classes.
- Social activities, events, and celebrations.
- Multinational environment.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Concentrix /
Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Biegła...
Customer Advisor with Finnish
Concentrix /
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...
Specjalista ds. Sprzedaży IT (język włoski)
Klient portalu Praca.pl /
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizacja transakcji. Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz rozbudowa bazy klientów. Negocjowanie warunków umów i doradztwo w zakresie rozwiązań IT. Obsługa klientów z sektora małych i średnich...
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Concentrix /
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind...