Jako Starszy Manager Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje:
- Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert produktów Credit Agricole Bank Polska, z naciskiem na korzyści dla klienta i rentowność banku
- Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych
- Zarządzanie portfelem klientów, zapewniając zgodność z wymogami rentowności oraz optymalizację stosunku zysków do ryzyka
- Współpracę z podmiotami Grupy Credit Agricole w celu identyfikacji potrzeb klientów i tworzenia wspólnych ofert
- Zapewnianie zgodności operacji z przepisami i regulacjami, w tym standardami KYC, MIFID i AML
- Udział w procesie kredytowym, w tym przygotowywanie dokumentacji kredytowej i negocjacje
- Inicjowanie i udział w projektach usprawniających pracę i procesy w departamencie oraz całym pionie
- Wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą
- Znasz rynek w obszarze klienta korporacyjnego na terenie zachodniej Polski
- Masz co najmniej 3-5 lat doświadczenia w bankowości lub finansach, co pozwala Ci doskonale rozumieć rynek i konkurencję
- Posiadasz wykształcenie wyższe (licencjat) w dziedzinie finansów, bankowości lub ekonomii
- Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia Ci swobodną komunikację z klientami i partnerami
- Potrafisz interpretować sprawozdania finansowe oraz rozumiesz dokumentację kredytową
- Jesteś otwarty na zmiany, potrafisz efektywnie działać i planować swoje działania
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B.
- Cenisz etykę biznesową i współpracę z innymi
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Podobne oferty pracy
Account Manager
QMS Sp. z o.o. /
Opis stanowiska Proaktywne działania sprzedażowe dla nowych grup klientów Wsparcie w przygotowaniu i bieżącej aktualizacji strategii sprzedaży – ścisła współpraca z Zarządem Budowa i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami/partnerami...
Key Account Manager - Sektor Top Public & Enterprise (k/m)
Emitel S.A. /
Zadania: aktywne zdobywanie nowych klientów w sektorze Top Public & Enterprise utrzymywanie i rozwijanie świetnych relacji z Klientami z powierzonego portfela rozwijanie współpracy w nowych obszarach biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem systemów...
Key Account Manager - Sektor Local Public / Smart City (k/m)
Emitel S.A. /
Zadania: aktywne zdobywanie nowych klientów w sektorze Local Public / Smart City utrzymywanie i rozwijanie świetnych relacji z Klientami z powierzonego portfela rozwijanie współpracy w nowych obszarach biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań...
Key Account Manager - Sektor Media (k/m)
Emitel S.A. /
Zadania: aktywne zdobywanie nowych klientów w sektorze Media utrzymywanie i rozwijanie partnerskich relacji z Klientami z powierzonego portfela identyfikacja i mapowanie potrzeb Klientów, stały rozwój współpracy z Klientami, w tym otwieranie współpracy w...