W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
- Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej,
- Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie,
- Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań do zdiagnozowanych przyczyn źródłowych,
- Dążenie do zapewnienia najwyższej satysfakcji Klienta w obsłudze dedykowanej w kontakcie z DB Schenker.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- Umiejętność swobodnego posługiwanie się pakietem MS Office,
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie kierunkowe w logistyce)
- Zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności,
- Odporność na stres.
- Znajomość programów: STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.
- Praca zdalna lub hybrydowa w godzinach 8:00-16:00,
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
- Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i polskim
Foundever /
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik...
Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
Planika Sp. z o. o. /
Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...