KOLEJNY DZIEŃ, TE SAME ZADANIA?
Przełam rutynę i nadaj tempa swojej karierze.
Dołącz do nas jako:
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

umowa na zastępstwo
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego - Warszawa, Chmielna 89

Na co dzień w naszym zespole:
  • zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów korporacyjnych,
  • kontaktujesz się z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,
  • prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
  • pozyskujesz od klientów dokumentację i informacje na potrzeby realizowanych zadań,
  • prowadzisz czynności reklamacyjne,
  • sporządzasz dokumenty na życzenie klienta.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie,
  • posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość),
  • umiesz pracować w zespole,
  • masz doskonałą organizację pracy własnej, 
  • posiadasz umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • jesteś osobą kreatywną i posiadasz umiejętności analityczne,
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości (mile widziane). 
Twój Pakiet Korzyści
  • Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
  • Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
  • Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
  • Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
  • Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
  • Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
Pracuj w miejscu, które zna każdy.
#TyWybierasz
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Podobne oferty pracy

Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim

DEKRA Praca Sp. z o.o. / małopolskie, Niepołomice, k. Krakowa

Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i magazynem zewn ę trznym Przestrzeganie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

ICH POLAND SP. Z O.O. / wielkopolskie, Poznań

Twoje zadania: Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat) Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Monitorowanie satysfakcji klientów...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

SK Polska Sp. z o.o. / mazowieckie, Wołomin

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta. Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg...

Customer Service Professional with Croatian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...