na czas określony
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego - Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17
- zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają przedsiębiorstwa i korporacje,
- rozpatrujesz reklamacje,
- sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,
- zapewniasz kompleksową obsługę klientów, którymi się opiekujesz z wykorzystaniem głównie telefonu, email,
- wspierasz klientów w obsłudze bankowości elektronicznej,
- współpracujesz z wieloma jednostkami w banku.
- znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym,
- posiadasz doświadczenie w pracy z klientem,
- wiesz, jak dobrze zorganizować własną pracę i potrafisz pracować w zespole,
- efektywnie działasz pod presją czasu,
- nie boisz się nowych wyzwań.
- Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
- Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
- Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
- Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
- Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
- Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
#TyWybierasz
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. /
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Customer Service Representative with Czech
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...
Customer Service Representative with Slovak
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Foundever /
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...