- Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
- Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
- Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
- Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
- Znajomość języka niemieckiego B2/C1,
- Otwartość w relacjach z klientami,
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7500 zł brutto + bonus
- Praca w systemie zmianowym (8:00 – 20:30)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w komfortowym biurze w Warszawie
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
Podobne oferty pracy
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen...
Travel Advisor with Russian Expertise
Concentrix /
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...
Doradca klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Odbieranie połączeń od klientów niemieckojęzycznych Asystowanie w rozwiązywaniu problemów związanych z gwarancjami oraz w dostarczaniu części zamiennych i naprawach Dostosowywanie produktów do potrzeb klientów Praca z systemem CRM Biegłość w języku...
Doradca klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Odbieranie połączeń od klientów niemieckojęzycznych Asystowanie w rozwiązywaniu problemów związanych z gwarancjami oraz w dostarczaniu części zamiennych i naprawach Dostosowywanie produktów do potrzeb klientów Praca z systemem CRM Biegłość w języku...