- Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące).
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Bieżące raportowanie w systemach.
- Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie (dzielnica Czechów).
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office.
- Otwartość w relacjach z klientami.
- Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Atrakcyjny pakiet socjalny:
- Kafeteria MyBenefit,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie.
- Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.
Podobne oferty pracy
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...
Customer Service Representative with Azeri
Concentrix /
We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your typical day: As a...