Ogłoszenie numer: 10093240, z dnia 2025-07-23
Klient portalu Praca.pl
Specjalista wsparcia klienta z niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego
- Analiza rozmów i problemy rozwiązywane za pomocą narzędzi
- Przetwarzanie zwrotów i obsługa skarg zgodnie z RODO
- Komunikacja ukierunkowana na rozwiązania, z empatią i profesjonalizmem
- Efektywna praca z wieloma systemami
Wymagania
- Płynność w języku niemieckim (C1), dobra znajomość angielskiego (B2+)
- Umiejętności komunikacyjne oraz analityczne
- Cierpliwość, empatia, stabilność emocjonalna
- Szybka pisanina i biegłość w obsłudze komputera
- Dyspozycyjność do pracy na pełny etat w danym miejscu
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie z premią
- Umowa o pracę, pomoc w relokacji
- Szeroki pakiet szkoleniowy i benefitów
- Możliwości rozwoju i awansu
- Inklujacyjne środowisko pracy z różnorodnymi wydarzeniami integracyjnymi
Podobne oferty pracy
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Customer Service Representative with Czech
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...
Customer Service Representative with Slovak
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...