Specjalista wsparcia klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Zapewnienie wsparcia klienta poprzez e-mail
  • Analiza i rozwiązywanie problemów klientów
  • Przetwarzanie zwrotów i skarg
  • Utrzymywanie profesjonalnej i empatycznej komunikacji
  • Obsługa systemów
Wymagania:
  • Biegła znajomość włoskiego i angielskiego
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Cierpliwość i odporność emocjonalna
  • Szybkość pisania
  • Pełnoetatowa dostępność w miejscu pracy
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Szkolenia
  • Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie na życie)
  • Możliwość rozwoju poprzez ścieżki kariery i mentoring
  • Dostęp do szkoleń online
  • Bonus za polecenie pracownika
  • Różnorodność kulturowa i wydarzenia integracyjne
  • Nowoczesne biuro
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite...

Тревел консультант с знанием русского языка

Concentrix / śląskie, Katowice

Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе — будь то планирование поездки или...

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

2025-07-05

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

2025-07-05