- Zapewnienie wsparcia klienta poprzez e-mail
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów
- Przetwarzanie zwrotów i skarg
- Utrzymywanie profesjonalnej i empatycznej komunikacji
- Obsługa systemów
- Biegła znajomość włoskiego i angielskiego
- Doskonałe zdolności komunikacyjne
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Cierpliwość i odporność emocjonalna
- Szybkość pisania
- Pełnoetatowa dostępność w miejscu pracy
- Umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Szkolenia
- Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość rozwoju poprzez ścieżki kariery i mentoring
- Dostęp do szkoleń online
- Bonus za polecenie pracownika
- Różnorodność kulturowa i wydarzenia integracyjne
- Nowoczesne biuro
Podobne oferty pracy
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite...
Тревел консультант с знанием русского языка
Concentrix /
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе — будь то планирование поездки или...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...