- Zapewniać wsparcie klienta poprzez e-mail dla rynku niemieckiego.
- Rozwiązywać problemy klientów, analizując wcześniejsze interakcje i korzystając z narzędzi wewnętrznych.
- Realizować ręczne zwroty i adresować skargi związane z GDPR.
- Utrzymywać profesjonalizm, empatię i skupienie na rozwiązaniach podczas każdej interakcji.
- Efektywnie obsługiwać wielozadaniowość i różne systemy z precyzją.
- Płynna znajomość języka niemieckiego i angielskiego (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Cierpliwość, empatia oraz odporność emocjonalna.
- Szybkość pisania na klawiaturze i znajomość obsługi komputera.
- Gotowość do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7900 PLN brutto miesięcznie.
- Pakiet szkoleń i rozwoju talentów.
- Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, programy sportowe, itp.).
- Kulturę pracy skupiającą się na różnorodności kulturowej i integracjach.
Podobne oferty pracy
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite...
Тревел консультант с знанием русского языка
Concentrix /
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе — будь то планирование поездки или...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...