- Wsparcie klienta: zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży.
- Rozwiązywanie problemów technicznych: efektywne i szybkie usuwanie usterek technicznych.
- Doradztwo produktowe: pomoc klientom w wyborze produktów, ofertach specjalnych oraz konsultacjach ekspertów.
- Obsługa zapytań: zarządzanie połączeniami przychodzącymi i zapytaniami poprzez różne kanały komunikacyjne.
- Dokumentacja danych: organizacja i aktualizacja danych oraz dokumentacji.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Zaawansowane umiejętności komputerowe, w szczególności MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Orientacja na klienta: przyjazne i otwarte podejście.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, sales support, e-commerce lub wsparciu technicznym.
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
- Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej, system benefitów, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne.
- Bonus za polecenie nowego pracownika.
- Wielokulturowe, globalne środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego i inwestycje w rozwój pracowników.
Podobne oferty pracy
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite...
Customer Service advisor with Romanian
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem słoweńskim
Concentrix /
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami przez e-mail, czat i telefon. Szybkie rozwiązywanie zgłoszeń i udzielanie precyzyjnych informacji. Budowanie pozytywnej relacji podczas każdej rozmowy. Współpraca z zespołem i aktywny udział w codziennych działaniach....