Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz do krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
- Świadczenie wsparcia technicznego dla agencji sprzedaży, biur własnych, klientów oraz pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
- Kompleksowa obsługa mailowa, telefoniczna, online agencji sprzedaży, biur własnych oraz klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie.
- Prezentacja oferty i usług CTP agencjom sprzedaży, wyjaśnianie zagadnień związanych z obowiązującymi promocjami, niezbędnymi dokumentami, ofertami i rezerwacją klienta.
- Kalkulacja zmian w rezerwacjach dla agentów i biur własnych.
- Obsługa programu lojalnościowego- weryfikacja nadawania kart stałego klienta oraz wsparcie techniczne przy problemach z uzyskaniem numeru karty.
- Stałe uaktualnianie wiedzy o ofercie i produktach firmy.
- Przekazywanie przełożonemu informacji zwrotnej w zakresie codziennej pracy, oraz raportowanie podejmowanych działań.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w telefonicznej lub w branży turystycznej,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów z Klientem,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Rozwinięte umiejętności analityczne, a także zarządzania czasem pracy,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej (także wybrane weekendy),
- Podstawowa wiedza geograficzna i popularnych kierunkach wakacyjnych,
- Gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych do popularnych destynacji turystycznych.
- Umowę o pracę,
- Szkolenia produktowe i wyjazdowe,
- Zmianowy system pracy,
- Pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich,
- Prywatna opieka medyczna,
- Dobrowolne ubezpieczenie Warta,
- Karta lunchowa - 450 zł/msc,
- Bezpłatna podróż poślubna,
- Platforma MyBenefit lub karta Multisport,
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
- Możliwość rozwoju również w ramach innych Działów,
- Welcome Pack ;)
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu
TBS Consulting /
Zakres obowiązków: Stałe monitorowanie bazy aktywnych i pasywnych klientów firmy, w celu gromadzenia danych analityczno-marketingowych (Praca z systemem Salesforce). Prowadzenie analizy rynku w zakresie wspierania działań sprzedażowo-marketingowych....
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży – branża transportowa
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Aktywne budowanie relacji z nowymi klientami i zwiększanie liczby zapytań ofertowych, Kreatywne pozyskiwanie klientów i promowanie nowoczesnych rozwiązań transportowych, Praca z dedykowanym systemem CRM oraz na giełdach transportowych,...
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o. /
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o...
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o. /
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o...