Bądź na tak! Podejmij życiowe wyzwanie i dołącz do wielkiej rodziny ITAKI, największego polskiego biura podróży.
Poznaj z nami podróże od podszewki i przekonaj się, że ITAKI świat jest piękny! Czekamy na Ciebie.
- Sprzedaż nowoczesnych usług turystycznych
- Budowanie trwałych relacji z klientami naszej firmy
- Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klientów
- Organizujesz podróże dla siebie i znajomych
- Jesteś gawędziarzem z żyłką sprzedawcy
- Czujesz się wirtuozem budowania relacji z klientami
- Znasz mapę lepiej niż własną kieszeń
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Kompleksowe szkolenie i wdrożenie w nowe obowiązki
- Przejrzysty i atrakcyjny system wynagrodzeń
- Zróżnicowany grafik dający czas na życie prywatne w ciągu dnia
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Dofinansowanie do Karty Multisport
- Zniżki na wakacje dla Ciebie i Twoich bliskich
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Dofinansowanie do Karty Multisport
- Zniżki na wakacje dla Ciebie i Twoich bliskich
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
Podobne oferty pracy
Travel Advisor with Greek
Concentrix /
Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality....
Reiseberater mit Deutsch- und Englischkenntnissen
HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd. /
Hauptaufgaben: Bereitstellung von umgehendem und professionellem Support über verschiedene Plattformen (Chat, E-Mail, Telefon), um einen hohen Standard der Kundenzufriedenheit zu gewährleisten; Aufbau und Pflege enger Kundenbeziehungen durch einfühlsame und...
Konsultant ds. turystyki z językiem rosyjskim
Concentrix /
Komunikacja z klientami przez telefon, chat, email – pomoc w planowaniu i realizacji podróży. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi – empatia, zrozumienie i dbałość o klienta. Przestrzeganie zasad poufności – zarządzanie wrażliwymi danymi klientów....