- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
- Znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
- Szeroko rozwinięte umiejętności techniczne
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
- Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich
- Umowę o pracę/umowę zlecenie na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto + bonus + prowizja
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt lub w komfortowym biurze w centrum Lublina
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Podobne oferty pracy
Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego
Concentrix /
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i...
Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego
Concentrix /
Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla...
Customer advisor with Finnish for TV streaming provider
Concentrix /
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
Concentrix /
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...