Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: SR/12/24/
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • obsługa reklamacji klienta
  • przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji
  • zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym
  • ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od klientów w ramach wymiany reklamacyjnej
  • ​współpraca z pracownikami innych działów firmy Nowy Styl w zakresie zagadnień jakości i reklamacji
Nasze wymagania:
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym,
    natomiast znajomość j. niemieckiego lub j. francuskiego będzie dużym atutem
  • potrafisz pracować w zespole oraz posiadasz duże zdolności interpersonalne
  • sprawnie posługujesz się programami Excel i Word
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
  • potrafisz dobrze organizować swój czas pracy oraz pracować pod presją czasu
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna / podkarpackie, Stalowa Wola

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-01-21

Specjalista ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna / mazowieckie, Radom

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-01-19

Specjalista ds. Reklamacji

Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria / mazowieckie, Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11

Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym Wymagania wobec kandydatów:...

2025-01-17

Junior Card Dispute Specialist - German speaking

MAJOREL POLSKA / małopolskie, Kraków

About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate...

2024-12-26