Ogłoszenie numer: 10242539, z dnia 2025-09-18
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Będziesz odpowiedzialny za kompleksowe rozpatrywanie reklamacji oraz uwag od klientów.
- Do Twoich zadań należeć będzie koordynacja procesu reklamacyjnego i dbanie o terminowość odpowiedzi.
- Będziesz prowadzić korespondencję mailową i rozmowy telefoniczne z klientami.
- Twoja praca obejmie również wypełnianie i archiwizację dokumentacji oraz identyfikowanie obszarów do usprawnienia.
- Będziesz współpracować z innymi działami w firmie.
Wymagania
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta, w tym w kontakcie telefonicznym i mailowym.
- Masz doświadczenie w rozpatrywaniu skarg i reklamacji.
- Bardzo dobrze znasz język polski i angielski w mowie i piśmie.
- Potrafisz radzić sobie z wymagającym klientem i pracować pod presją czasu.
- Jesteś osobą dokładną, skrupulatną, odpowiedzialną i proaktywną.
- Mile widziane jest doświadczenie w branży medycznej oraz umiejętność szybkiego pisania.
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo, z możliwością pracy w trybie hybrydowym.
- Dostęp do platformy szkoleniowej, umożliwiającej rozwój zawodowy.
- Atrakcyjne benefity pozapłacowe, w tym prywatna opieka medyczna i dostęp do pakietu sportowego.
- Możliwość polecania znajomych do pracy za dodatkowe bonusy.
- Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego.
- Dostęp do platformy benefitowej, z której możesz wybrać korzyści dopasowane do swoich potrzeb.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Medicover sp. z o.o. /
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie...
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...