Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań, ul. Starołęcka 42​
Opis stanowiska:
  • W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów ticketowych, pakietu MS Office i narzędzi do obsługi klienta. Sprawdzisz się tu, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, potrafisz działać pod presją i szukasz stabilnej pracy w zgranym zespole. Znajomość języka angielskiego (min. B1) będzie niezbędna. ​​
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
  • Obsługa zgłoszeń klientów poprzez portal zgłoszeń oraz skrzynkę mailową,
  • Rozwiązywanie spraw związanych z zarządzaniem członkostwami zgłaszanych przez Kluby,
  • Rozpatrywanie reklamacji oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów,
  • Raportowanie błędów systemowych do odpowiednich zespołów technicznych,
  • Konsultowanie przypadków naruszenia danych osobowych zgodnie z wytycznymi RODO,
  • Współtworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej dotyczącej obsługi klubowicza,
  • Tworzenie szablonów odpowiedzi oraz komunikatów kierowanych do klubowiczów sieci Just GYM, z dbałością o ich jakość i spójność.​
Szukamy Ciebie, jeśli:
  • Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Znasz język angielski na poziomie minimum B1,
  • Biegle posługujesz się językiem polskim (warunek konieczny),
  • Potrafisz obsługiwać komputer, w tym e-mail oraz pakiet MS Office,
  • Komunikujesz się sprawnie i dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej,
  • Szybko się uczysz i potrafisz dostosować do nowych sytuacji,
  • Swobodnie wypowiadasz się i jasno przekazujesz informacje,
  • Dobrze radzisz sobie w sytuacjach stresowych,
  • Masz pozytywne nastawienie do pracy i kontaktu z klientem,
  • Z łatwością nawiązujesz relacje i budujesz zaufanie. ​
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Praca w trybie hybrydowym (2 dni z domu, 3 dni z biura),
  • Pracę od poniedziałku do piątku 08:00 – 16:00,
  • Kompleksowe wdrożenie na nowe stanowisko i wsparcie całego zespołu,
  • Program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji,
  • Przyjazne i komfortowe miejsce pracy – poczuj się jak w najlepszej drużynie!​
Etapy rekrutacji: 
  1. Analiza CV 
  2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem 
  3. Spotkanie zdalne z bezpośrednim przełożonym i rekruterem 
  4. Decyzja 

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

ESline Sp. z o.o. / wielkopolskie, Poznań

Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie...

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

AGATA Spółka Akcyjna / warmińsko-mazurskie, Ełk

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w...

Client Support Specialist with French

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

TRADE SOFTWARE & CONSULT SP. Z O. O. / podkarpackie, Krosno

obsługa klienta sporządzanie kompleksowych ofert przy pomocy naszych dedykowanych programów na produkty aktywne pozyskiwanie i obsługa Klientów z rynku niemieckiego w zakresie sprzedaży doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów...