Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis typowego dnia pracy:
  • Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach.
  • Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych.
  • W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
Wymagania:
  • Posiadają zaawansowaną umiejętność obsługi komputera.
  • Biegle władają językiem duńskim (min. C1) oraz komunikatywnie językiem angielskim (min. B1).
  • Charakteryzują się umiejętnością słuchania, wyciągania wniosków oraz formułowania klarownych wypowiedzi.
  • Są gotowe do pracy w systemie zmianowym w godzinach 09:00 17:00, od poniedziałku do piątku.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 7800 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
  • Szkolenie wdrożeniowe stacjonarne z możliwością późniejszej pracy hybrydowej.
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych w pierwszych trzech miesiącach.
  • Realne możliwości awansu, z przeszło 50% naszych awansów obsadzanych wewnętrznie.
  • Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł za polecenie nowego pracownika.
  • Dodatki w postaci konsultacji psychologicznych, karty sportowej, opieki medycznej, dofinansowania do wypoczynku, kafeterii benefitów i zniżek na produkty partnerów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Dorado.pl sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność,...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów kosztów Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami przy użyciu dedykowanych narzędzi Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon,...

Specjalista ds. Wynajmu

SIXT Rent a Car / pomorskie, Gdańsk, lotnisko

Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna...

Ekspert branży odzieżowej

Concentrix / śląskie, Zabrze

Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...