- Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach.
- Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych.
- W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
- Posiadają zaawansowaną umiejętność obsługi komputera.
- Biegle władają językiem duńskim (min. C1) oraz komunikatywnie językiem angielskim (min. B1).
- Charakteryzują się umiejętnością słuchania, wyciągania wniosków oraz formułowania klarownych wypowiedzi.
- Są gotowe do pracy w systemie zmianowym w godzinach 09:00 17:00, od poniedziałku do piątku.
- Wynagrodzenie 7800 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
- Szkolenie wdrożeniowe stacjonarne z możliwością późniejszej pracy hybrydowej.
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych w pierwszych trzech miesiącach.
- Realne możliwości awansu, z przeszło 50% naszych awansów obsadzanych wewnętrznie.
- Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł za polecenie nowego pracownika.
- Dodatki w postaci konsultacji psychologicznych, karty sportowej, opieki medycznej, dofinansowania do wypoczynku, kafeterii benefitów i zniżek na produkty partnerów.
Podobne oferty pracy
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Dorado.pl sp. z o.o. /
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów kosztów Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami przy użyciu dedykowanych narzędzi Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon,...
Specjalista ds. Wynajmu
SIXT Rent a Car /
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna...
Ekspert branży odzieżowej
Concentrix /
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...