Zadania:
- Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
- Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy
- Regularne analizowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, aby zapewnić terminowe dostawy zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym
- Udoskonalanie procesu obsługi klienta i wizerunku firmy poprzez inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających w programie KAIZEN
- Obsługa zamówień w systemie ORACLE EBS,
- Tworzenie otwartego środowiska współpracy z innymi działami
- Szukanie nieszablonowych rozwiązań w codziennych wyzwaniach w oparciu o swoje doświadczenie
- Zastępowanie Szefa/Szefowej Zespołu podczas jego nieobecności
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
- Wykształcenie wyższe o kierunku logistycznym, ekonomicznym lub pokrewnym
- Doświadczenie w pracy z narzędziami MS Office (Power BI mile widziany)
- Znajomość systemu Oracle EBS i Środowiska Raportowania Oracle OAC
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Doświadczenie w pracy w Obsłudze Klienta
- Umiejętność jasnego i skutecznego przekazywania informacji
- Umiejętność analitycznego i twórczego rozwiazywania problemów przy dobrej organizacji pracy własnej
- Otwartość na naukę i ciągłe doskonalenie swoich kompetencji
- Mile widziane kompetencje managerskie
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. /
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Pracownik Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i codziennym rozwoju Otwartości na naukę i...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Spedycyjnego
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Przeczytaj nasze ogłoszenie, aplikuj i bądź częścią #DONEteam! Wszystkiego nauczymy Cię w trakcie 6-miesięcznego szkolenia (w pełni płatnego). Na początek wystarczy, byś mówił/a w języku angielskim na poziomie min. B1. To oferujemy: Stabilne...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom! Kim jest Nasz Młodszy Specjalista / Specjalista...