Ogłoszenie numer: 9550582, z dnia 2025-03-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat.
- Praca wg procedur.
- Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach.
Wymagania
- Zaawansowana umiejętność obsługi komputera.
- Biegłość w języku francuskim (min. C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
- Kompetencje w słuchaniu, czytaniu ze zrozumieniem i szanowaniu innych w komunikacji.
- Motywacja do rozwoju i podjęcia pracy.
- Stałe łącze internetowe, minimalnie 5 Mbps download, 2 Mbps upload.
Oferujemy
- Oferujemy wynagrodzenie 6300 zł brutto plus premie do 2000 zł.
- Praca w biurze, z domu lub system hybrydowy w zależności od projektu.
- Szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych w pierwsze 3 miesiące.
- Możliwości awansu, z 50% stanowisk wyższego szczebla obsadzanych przez naszych pracowników.
- Program poleceń nagroda 3000 zł za polecenie nowego pracownika.
- Dostęp do wsparcia psychologicznego, karty sportowej, opieki medycznej, dofinansowania do wypoczynku i zniżek.
Podobne oferty pracy
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Dorado.pl sp. z o.o. /
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów kosztów Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami przy użyciu dedykowanych narzędzi Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon,...
Specjalista ds. Wynajmu
SIXT Rent a Car /
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. /
Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera....