- stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych
- przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych
- przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
- znasz język angielski - potrafisz się w nim swobodnie komunikować
- posiadasz wykształcenie wyższe
- dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
- jesteś osobą otwartą i komunikatywną
- prawo jazdy kat. B
- znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych na rynku polskim
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim
Armatis Polska /
Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim
Armatis Polska /
Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim
Armatis Polska /
Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby...
Customer Service Professional with Polish
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone) Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management Following company policies and procedures, ensuring quality What do we expect...