- Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje)
- Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. zlecenia sprzedaży, dowody dostaw, faktury, faktury korygujące)
- Koordynacja przebiegu dostawy do klienta
- Wyjaśnianie nieprawidłowości i dbanie o porządek w dokumentacji
- Wprowadzanie faktur do systemu SAP
- Współpraca z Działem Logistyki i Działem Sprzedaży.
- Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z logistyką, dystrybucją, dokumentacją magazynowa, spedycją, obsługą zamówień
- Gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (także klienci zagraniczni)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność łączenia faktów w procesach logistycznych
- Otwartość, komunikatywność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, spotkania integracyjne),
- Parking dla pracowników
- Samodzielną i pełną wyzwań pracę
- Przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
- W pełni wyposażoną kuchnię oraz dostęp do automatów vending-owych z obiadami, przekąskami i napojami
- Świeże pieczywo do porannej kawy i herbaty
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....