Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Rośniemy w siłę tak szybko, że w drugim roku działalności zajęliśmy 3 miejsce pod względem zainstalowanej mocy w mikroinstalacjach.

Wytyczamy kierunki polskiej transformacji energetycznej. Budujemy najlepszą ofertę komplementarnych usług i zielonych technologii, wspierających na co dzień polskie rodziny i przedsiębiorstwa.

Do naszych inwestycji oprócz rozwoju obszaru fotowoltaiki, należy pozyskiwanie energii z farm wiatrowych na morzu i lądzie, transformacja wodorowa, rozwój kogeneracji gazowej oraz e-mobility.

Chcesz poznać nasze wartości? To pasja, odpowiedzialność, leadership, samodoskonalenie, ambicja oraz jakość. Jeśli kierujesz się podobnymi, połączmy siły, żeby razem zmieniać polski rynek energetyczny!

#ŁączymyEnergię

 

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2
Twój zakres obowiązków
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące)
  • Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy
  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
  • Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
Nasze wymagania
  • Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są chęć do nauki i zaangażowanie :)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Wysoka kultura języka polskiego
Mile widziane
  • Pierwsze oświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta
To oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i motywujący system premiowy 
  • Pracę w profesjonalnym i wspierającym zespole. 
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych 
  • Kompleksowe wdrożenie i szkolenia - nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy 
  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i rozwoju w strukturach firmy 
  • Nowoczesne i dobrze zlokalizowane biuro: Warszawa - Mokotów, Szturmowa 2
  • Urozmaicimy Twój Czas Wolny spędzony na sportowo (karta Multisport)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / mazowieckie, Siedlce

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...

Specjalista ds. Wynajmu

SIXT Rent a Car / pomorskie, Gdańsk, lotnisko

Opis stanowiska Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych Przygotowywanie umów i finalizacja...