Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Rośniemy w siłę tak szybko, że w drugim roku działalności zajęliśmy 3 miejsce pod względem zainstalowanej mocy w mikroinstalacjach.
Wytyczamy kierunki polskiej transformacji energetycznej. Budujemy najlepszą ofertę komplementarnych usług i zielonych technologii, wspierających na co dzień polskie rodziny i przedsiębiorstwa.
Do naszych inwestycji oprócz rozwoju obszaru fotowoltaiki, należy pozyskiwanie energii z farm wiatrowych na morzu i lądzie, transformacja wodorowa, rozwój kogeneracji gazowej oraz e-mobility.
Chcesz poznać nasze wartości? To pasja, odpowiedzialność, leadership, samodoskonalenie, ambicja oraz jakość. Jeśli kierujesz się podobnymi, połączmy siły, żeby razem zmieniać polski rynek energetyczny!
#ŁączymyEnergię
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące)
- Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy
- Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
- Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
- Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są chęć do nauki i zaangażowanie :)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania pozytywnych relacji z klientami
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Wysoka kultura języka polskiego
- Pierwsze oświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta
- Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i motywujący system premiowy
- Pracę w profesjonalnym i wspierającym zespole.
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
- Kompleksowe wdrożenie i szkolenia - nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy
- Jasną ścieżkę kariery zawodowej i rozwoju w strukturach firmy
- Nowoczesne i dobrze zlokalizowane biuro: Warszawa - Mokotów, Szturmowa 2
- Urozmaicimy Twój Czas Wolny spędzony na sportowo (karta Multisport)
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Concentrix /
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Rozpoznawanie potrzeb klientów Zaangażowanie w...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...
Specjalista ds. Wynajmu
SIXT Rent a Car /
Opis stanowiska Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych Przygotowywanie umów i finalizacja...