- Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska;
- Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień, reklamacji i innych kwestii związanych z działalnością firmy;
- Rozwiązywanie problemów – pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem czy logistycznych;
- Ewidencja zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich procesowanie i rozliczanie;
- Archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej;
- Zawieranie umów z klientami na wypożyczenia bądź wstawienia do placówek sprzętu/narzędzi/implantów;
- Weryfikacja klientów komisowych pod względem podpisanych umów;
- Współpraca z innymi działami – komunikacja z działem sprzedaży, logistyki, zamówień publicznych, ofert oraz inwentaryzacji, celu zapewnienia płynnej obsługi klienta;
- Zarządzanie dokumentacją – przygotowywanie raportów, protokołów zdawczo-odbiorczych;
- Zarządzanie systemem CRM – aktualizacja danych klientów;
- Przestrzeganie warunków współpracy we wszystkich obszarach;
- Codzienna realizacja oraz opieka nad systemem M.A.R.S;
- Wdrażanie/zakładanie nowych kont w nowym systemie raportowania przez klientów;
- Udzielanie pomocy technicznej klientom w systemie M.A.R.S.
- Wykształcenie min. średnie;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Znajomość programów: SAP, CRM
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Doświadczenie w pracy z klientem;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Świetna organizacja pracy, wielozadaniowość, skrupulatność;
- Umiejętność jasnego i skutecznego komunikowania się z klientem;
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów;
- Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Praca w systemie hybrydowym;
- Bonus kwartalny;
- Karta lunch pass;
- Opieka medyczna;
- Ubezpieczenie na życie;
- "Owocowe poniedziałki";
- Nagroda jubileuszowa.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i polskim
Foundever /
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik...
Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
Planika Sp. z o. o. /
Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...