Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Rośniemy w siłę tak szybko, że w drugim roku działalności zajęliśmy 3 miejsce pod względem zainstalowanej mocy w mikroinstalacjach.
Wytyczamy kierunki polskiej transformacji energetycznej. Budujemy najlepszą ofertę komplementarnych usług i zielonych technologii, wspierających na co dzień polskie rodziny i przedsiębiorstwa.
Do naszych inwestycji oprócz rozwoju obszaru fotowoltaiki, należy pozyskiwanie energii z farm wiatrowych na morzu i lądzie, transformacja wodorowa, rozwój kogeneracji gazowej oraz e-mobility.
Chcesz poznać nasze wartości? To pasja, odpowiedzialność, leadership, samodoskonalenie, ambicja oraz jakość. Jeśli kierujesz się podobnymi, połączmy siły, żeby razem zmieniać polski rynek energetyczny!
#ŁączymyEnergię
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące)
- Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy
- Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
- Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
- Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są chęć do nauki i zaangażowanie :)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania pozytywnych relacji z klientami
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Wysoka kultura języka polskiego
- Pierwsze oświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta
- Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i motywujący system premiowy
- Pracę w profesjonalnym i wspierającym zespole.
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
- Kompleksowe wdrożenie i szkolenia - nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy
- Jasną ścieżkę kariery zawodowej i rozwoju w strukturach firmy
- Nowoczesne i dobrze zlokalizowane biuro: Warszawa - Mokotów, Szturmowa 2,
- Zadbamy o Twoje Zdrowie -umożliwiając Tobie/Twojej rodzinie korzystanie z prywatnego pakietu medycznego LuxMed
- Urozmaicimy Twój Czas Wolny spędzony na sportowo (karta Multisport)
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Delta Controls Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. /
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...