Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Rośniemy w siłę tak szybko, że w drugim roku działalności zajęliśmy 3 miejsce pod względem zainstalowanej mocy w mikroinstalacjach.

Wytyczamy kierunki polskiej transformacji energetycznej. Budujemy najlepszą ofertę komplementarnych usług i zielonych technologii, wspierających na co dzień polskie rodziny i przedsiębiorstwa.

Do naszych inwestycji oprócz rozwoju obszaru fotowoltaiki, należy pozyskiwanie energii z farm wiatrowych na morzu i lądzie, transformacja wodorowa, rozwój kogeneracji gazowej oraz e-mobility.

Chcesz poznać nasze wartości? To pasja, odpowiedzialność, leadership, samodoskonalenie, ambicja oraz jakość. Jeśli kierujesz się podobnymi, połączmy siły, żeby razem zmieniać polski rynek energetyczny!

#ŁączymyEnergię

 

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2
Twój zakres obowiązków
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące)
  • Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy
  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
  • Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
Nasze wymagania
  • Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są chęć do nauki i zaangażowanie :)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Wysoka kultura języka polskiego
Mile widziane
  • Pierwsze oświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta
To oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i motywujący system premiowy
  • Pracę w profesjonalnym i wspierającym zespole.
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
  • Kompleksowe wdrożenie i szkolenia - nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy
  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i rozwoju w strukturach firmy
  • Nowoczesne i dobrze zlokalizowane biuro: Warszawa - Mokotów, Szturmowa 2,
  • Zadbamy o Twoje Zdrowie -umożliwiając Tobie/Twojej rodzinie korzystanie z prywatnego pakietu medycznego LuxMed
  • Urozmaicimy Twój Czas Wolny spędzony na sportowo (karta Multisport)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Delta Controls Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Polskie Koleje Państwowe S.A. / śląskie, Katowice

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Foundever / pomorskie, Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...