- kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów,
- wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta,
- wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta,
- samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
- z doświadczeniem w obsłudze klienta (min. 1 rok),
- znającą pakiet MS Office,
- znającą język angielski (wymagany min. B2),
- z umiejętnością szybkie pisania na klawiaturze,
- samodzielną i z dobrą organizację pracy własnej.
- stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę,
- stałe godz. pracy (8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku)
- wsparcie zespołu,
- możliwości rozwoju w firmie – nasi Kierownicy często zaczynali na podobnym stanowisku,
- przyjazne i komfortowe miejsce pracy – poczuj się jak w najlepszej drużynie!
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover,
- możliwość podniesienia swoich kwalifikacji – dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń,
- darmowe członkostwo w sieci naszych klubów.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with German & English
Concentrix /
Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Foundever /
praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Foundever /
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring...