- Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej),
- Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z kursantami oraz rodzicami,
- Doprowadzenie do zamknięcia jak największej liczby spotkań sprzedażowych,
- Udział w akcjach promocyjnych i realizacja celów sprzedażowych,
- Przygotowywanie raportów administracyjnych,
- Zarządzanie płatnościami i preferencjami klientów w systemie CRM,
- Swobodne korzystanie z pakietu MS Office,
- Wsparcie organizacyjne przy eventach firmowych,
- Dbanie o porządek w placówce oraz zapewnienie materiałów biurowych (zakup i wydawanie artykułów).
- Minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej lub Call Center,
- Umiejętności negocjacyjne oraz wysoka komunikatywność,
- Znajomość technik sprzedażowych i umiejętność skutecznego przekonywania,
- Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz silna motywacja do osiągania celów,
- Gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy,
- Praca w systemie zmianowym,
- Elastyczność i determinacja w działaniu,
- Język polski – ojczysty,
- Znajomość systemów CRM, MS Office oraz Google Sheets.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 6500 zł + premia do 4000 zł,
- Dostarczamy gotowe leady – nie musisz ich pozyskiwać,
- Szkolenia sprzedażowe i wsparcie zespołu,
- Praca w środowisku przyjaznym kobietom,
- Praca w nowoczesnym biurze i przyjazna atmosfera,
- Benefity: darmowy kurs języka angielskiego, elastyczny czas pracy.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów sprzedażowych, Udział w promocjach i realizacja celów sprzedażowych,...
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
BAKO Bartnik Kowalczuk Spółka Jawna /
Zakres obowiązków: Mailowa i telefoniczna obsługa klientów w języku angielskim. Przygotowywanie ofert i zamówień. Wsparcie merytoryczne klienta przy współpracy z innymi działami. Praca z komputerem i programami (MS Office, systemy wewnętrzne). Codzienna...
Customer service specialist in the automotive industry with German
Concentrix /
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych....