Praca w 100% zdalna
Do twoich codziennych zadań będzie należało:
- Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim;
- Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
- Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą;
- Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Język: Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
- Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;
- Technologia: Umiejętność obsługi komputera;
- Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
Atutami będą:
- Skrupulatność i bycie dokładnym;
- Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętność szukania rozwiązań.
Warunki zatrudnienia:
- Umowa zlecenie dla studentów;
- Podstawowa wypłata + bonusy;
- Elastyczny czas pracy;
- Praca zdalna.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
- Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
- Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Concentrix /
zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail udzielanie informacji ogólnych wspieranie pasażerów mających trudności w podróży udzielanie informacji w...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Concentrix /
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...
Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Grupa Pascal /
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych. Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań....