Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce
Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office.
Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami komunikacji.
- Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów w hotelach, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów.
- Wykorzystywanie narzędzi do rejestrowania i śledzenia interakcji z klientami;
- Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon, e-mail, czat);
- Świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta, z naciskiem na satysfakcję klienta;
- Oferowanie fachowej i spersonalizowanej porady na temat oferowanych przez klienta usług.
- Biegła znajomość języka polskiego na poziomie C2; znajomość języka angielskiego jest wymagana na poziomie minimum B2;
- Biegłość w obsłudze Microsoft Office i innych programów komputerowych;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do rozwiązywania problemów.
- Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;
- Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w branży hospitality;
- Dbałość o szczegóły;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Umiejętności interpersonalne.
- Poszukujemy głównie osób ze statusem studenta.
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę (umowa zlecenie dla studentów).
- Elastyczny grafik: praca od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym między 7:00 a 22:00;
- Tryb pracy: Praca w pełni zdalna z terenu Polski.
- Zapewniamy całość sprzętu do pracy.
- Współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych oraz vouchery na różne okazje.
- Prywatne ubezpieczenie Medicover.
- Karta Multisport i wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
ESline Sp. z o.o. /
Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie...
Pracownik Punktu Obsługi Klienta (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w...
Client Support Specialist with French
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. /
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Just GYM! /
Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów...