Dołącz do nas w Foundever!
 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów)

 

Do twoich zadań należeć będzie:

  • Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
  • Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów. 
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem polskim (Native) i angielskim (B2) 
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;   
  • Mile widziane, jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia oraz aktywne wsparcie psychologiczne; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.

Podobne oferty pracy

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...

Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek

Planika Sp. z o. o. / kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji Nasze wymagania:...

Customer Service Professional with Croatian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...