PRACA ZDALNA
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) a angielski nie jest Ci obcy (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta; Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku lub z dowolnego miejsca w Polsce;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Foundever /
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta
Roca Polska /
Obowiązki: • Obsługa klienta krajowego i zagranicznego. • Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. • Planowanie i organizacja wysyłek. • Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi. • Telefoniczne...
Administrator ds. Wsparcia Klienta
UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy. Nasze wymagania Znajomość...