- Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu
- Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania tytoniu
- Wspieranie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz proponowanie rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb
- Aktywna sprzedaż urządzeń, wkładów i innych produktów
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - C1
- Umiejętności komunikacyjne oraz zorientowanie na potrzeby klienta
- Sprawne posługiwanie się komputerem
- Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy
- Doświadczenie w sprzedaży lub umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy z systemami CRM
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 PLN brutto
- Premię do 950 PLN za jakość pracy oraz realizację celów
- Dodatkową premię za każde sprzedane urządzenie
- Pracę w 100% zdalną z każdego miejsca w Polsce
- Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenie produktowe - nie musisz znać branży tytoniowej - wszystkiego Cię nauczymy
- Pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie)
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta
NOUVION sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie, Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży, Realizowanie...
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Bank Spółdzielczy w Raszynie /
Opis Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości. Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy) Udzielanie informacji o ofercie banku. Dbanie o utrzymanie jak...
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
Customer Service advisor with Hungarian
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...