Firma jest liderem branży tytoniowej.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu,
  • Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów,
  • Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania tytoniu,
  • Wspieranie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz proponowanie rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb,
  • Aktywna sprzedaż urządzeń, wkładów i innych produktów.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - C1,
  • Umiejętności komunikacyjne oraz zorientowanie na potrzeby klienta,
  • Sprawne posługiwanie się komputerem,
  • Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy z systemami CRM.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 PLN brutto,
  • Premię do 950 PLN za jakość pracy oraz realizację celów oraz dodatkową premię za każde sprzedane urządzenie,
  • Pracę w 100% zdalną z każdego miejsca w Polsce,
  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenie produktowe - nie musisz znać branży tytoniowej - wszystkiego Cię nauczymy,
  • Pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu, Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do...

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Customer Service advisor with Romanian

Concentrix / śląskie, Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...

2025-08-03

Customer Service advisor with Hungarian

Concentrix / śląskie, Katowice

Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania...

2025-08-03