- Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu,
- Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów,
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania tytoniu,
- Wspieranie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz proponowanie rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb,
- Aktywna sprzedaż urządzeń, wkładów i innych produktów.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - C1,
- Umiejętności komunikacyjne oraz zorientowanie na potrzeby klienta,
- Sprawne posługiwanie się komputerem,
- Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy.
- Doświadczenie w sprzedaży lub umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych,
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy z systemami CRM.
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 PLN brutto,
- Premię do 950 PLN za jakość pracy oraz realizację celów oraz dodatkową premię za każde sprzedane urządzenie,
- Pracę w 100% zdalną z każdego miejsca w Polsce,
- Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenie produktowe - nie musisz znać branży tytoniowej - wszystkiego Cię nauczymy,
- Pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie).
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu, Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do...
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Customer Service advisor with Romanian
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Customer Service advisor with Hungarian
Concentrix /
Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania...