PRACA ZDALNA
Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym.
Dlaczego warto aplikować na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta?
- Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez e-mail i chat – idealne połączenie komfortu i efektywności!
- Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
- Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy - Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!
Do twoich zadań należeć będzie:
- Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
Odpowiadanie na zapytania klientów wysłanych poprzez chat;
Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
- Masz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego kablem LAN;
- Szukasz pracy od poniedziałku do piątku i możesz pracować w godzinach 7:00-18:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;
- Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty pracy
Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung
Carework Plus Sp. z o.o. /
Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
Concentrix /
Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem...
Doradca / Doradczyni klienta z j. czeskim lub słowackim
Concentrix /
Twoje główne zadania Kontakt z klientami w języku czeskim lub słowackim, rozpoznawanie ich potrzeb i udzielanie wsparcia. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami. Budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoką jakość obsługi....