- Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki.
- Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i telefoniczna, w zakresie produktów, usług, statusu zamówień, oraz obsługi reklamacji.
- Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami czy logistyką.
- Rejestracja oraz procesowanie zgłoszeń reklamacyjnych.
- Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej.
- Negocjowanie warunków umów na wypożyczenie sprzętu oraz umieszczanie go w placówkach.
- Weryfikacja umów klientów komisowych.
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
- Zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie raportów oraz protokołów zdawczo-odbiorczych.
- Obsługa i aktualizacja systemu CRM.
- Zarządzanie systemem M.A.R.S., w tym wdrażanie nowych kont oraz udzielanie wsparcia technicznego w systemie.
- Minimum wykształcenie średnie.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Znajomość programów: SAP, CRM.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole i skrupulatność.
- Efektywna komunikacja z klientami.
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów.
- Doświadczenie w sektorze medycznym będzie dodatkowym atutem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym.
- Bonus kwartalny.
- Karta lunch pass.
- Opieka medyczna.
- Ubezpieczenie na życie.
- "Owocowe poniedziałki".
- Nagroda jubileuszowa.
Podobne oferty pracy
Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta
IKEA Retail sp. z o.o. /
Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i...
Members Support Agent with Swedish
Arla Global Shared Services Sp. z o.o. /
In order to increase the support to our farmer owners (members), our dedicated Members Service & Operations team in Gdansk was created two years ago. The main responsibilities of a Farmer Support Specialist is to provide timely and effective front-line and...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Vetlab Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie spraw biurowych. Oczekiwania: wykształcenie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Przyjmowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń badań do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i bezpośrednia. Organizacja i przygotowanie przesyłek kurierskich. Zarządzanie sprawami biurowymi. Preferowane wykształcenie wyższe,...