Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis typowego dnia pracy:
  • Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach.
  • Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych.
  • W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
Wymagania:
  • Posiadają zaawansowaną umiejętność obsługi komputera.
  • Biegle władają językiem duńskim (min. C1) oraz komunikatywnie językiem angielskim (min. B1).
  • Charakteryzują się umiejętnością słuchania, wyciągania wniosków oraz formułowania klarownych wypowiedzi.
  • Są gotowe do pracy w systemie zmianowym w godzinach 09:00 17:00, od poniedziałku do piątku.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 8000 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
  • Szkolenie wdrożeniowe stacjonarne z możliwością późniejszej pracy hybrydowej.
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych w pierwszych trzech miesiącach.
  • Realne możliwości awansu, z przeszło 50% naszych awansów obsadzanych wewnętrznie.
  • Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł za polecenie nowego pracownika.
  • Dodatki w postaci konsultacji psychologicznych, karty sportowej, opieki medycznej, dofinansowania do wypoczynku, kafeterii benefitów i zniżek na produkty partnerów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP

Multi Parts Poland sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN Bieżące rozwiązywanie...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...

Specjalista Obsługi Klienta

GRUPA PZU / łódzkie, Łowicz

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja...

Technischer Kundenberater mit Deutsch

Concentrix / śląskie, Katowice

Stelle: Technischer Kundenberater mit Deutsch Branche: Elektronik (Electrolux) Startdatum: 7 Juli Vertrag: Arbeitsvertrag Vollzeit Arbeitsmodell: Büroarbeit Stellenübersicht Wir suchen eine/n deutschsprachige/n Kundenberater/in für die telefonische...