Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis i wymagania:

Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto).
  • Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach,  odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.


Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Biegła znajomość języka duńskiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - do komunikacji wewnątrz firmy.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 09:00 - 17:00.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera....

Specjalista Obsługi Klienta

GRUPA PZU / łódzkie, Łowicz

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja...

Technischer Kundenberater mit Deutsch

Concentrix / śląskie, Katowice

Stelle: Technischer Kundenberater mit Deutsch Branche: Elektronik (Electrolux) Startdatum: 7 Juli Vertrag: Arbeitsvertrag Vollzeit Arbeitsmodell: Büroarbeit Stellenübersicht Wir suchen eine/n deutschsprachige/n Kundenberater/in für die telefonische...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

widziszwszystko sp. z.o.o / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy. Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb....