Dołącz do nas w Foundever!

Foundever to jedno z wiodących przedsiębiorstw w branży świadczącej usługi z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analizy!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa - praca hybrydowa
Cała Polska - praca zdalna

 

Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.

 

Do twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
  • Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów;
  • Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem polskim (przynajmniej C1) i znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2-B1);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną;
  • Jesteś osobą zmotywowaną, która chce szukać nowych wyzwań;
  • Mile widziane jest doświadczenie w Customer Service.

Kilka ważnych informacji:

  • Umowa o pracę lub umowa zlecenie dla studentów poniżej 26 roku życia;
  • Godziny pracy: poniedziałek - sobota 8:00-18:00 (zmiany po 8h);
  • Praca zdalna z terenu Polski oraz możliwość pracy hybrydowej z Lublina lub Warszawy.

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard. Możesz też liczyć na dofinansowania na Święta;
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.

Podobne oferty pracy

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

widziszwszystko sp. z.o.o / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa...

Customer Support Specialist with English

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service. Fluency in English....

2025-03-29

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego...

2025-03-29