- stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych
- przygotowywanie ofert sprzedażowych
- przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
- wyjaśnianie reklamacji
- znasz język angielski i potrafisz się w nim swobodnie komunikować
- znasz język francuski w stopniu komunikatywnym (B1)
- posiadasz wykształcenie wyższe
- dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
- jesteś osobą otwartą i komunikatywną
- prawo jazdy kat. B
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o. /
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
PKO Bank Polski /
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Specjalista obsługi klienta
Klient portalu Praca.pl /
Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail. Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM. Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi. Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center. Biegłość językowa...