Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: OF/01/25
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych
  • przygotowywanie ofert sprzedażowych
  • przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
  • wyjaśnianie reklamacji
Nasze wymagania:
  • znasz język angielski i potrafisz się w nim swobodnie komunikować
  • znasz język francuski w stopniu komunikatywnym (B1)
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
  • jesteś osobą otwartą i komunikatywną
Mile widziane:
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Zakres obowiązków Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...

Administrator ds. Wsparcia Klienta

UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o. / dolnośląskie, Wrocław, Generała Józefa Bema 2, Śródmieście

Twój zakres obowiązków Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy. Nasze wymagania Znajomość...

Specjalista ds. obsługi klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...

Specjalista ds. obsługi klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...