- stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych
- przygotowywanie ofert sprzedażowych
- przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
- wyjaśnianie reklamacji
- znasz język angielski i potrafisz się w nim swobodnie komunikować
- znasz język francuski w stopniu komunikatywnym (B1)
- posiadasz wykształcenie wyższe
- dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
- jesteś osobą otwartą i komunikatywną
- prawo jazdy kat. B
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...
Administrator ds. Wsparcia Klienta
UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy. Nasze wymagania Znajomość...
Specjalista ds. obsługi klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...
Specjalista ds. obsługi klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...