- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Rozpoznawanie potrzeb klientów
- Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
- Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie!
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 07:00-23:30)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Podobne oferty pracy
Customer Advisor with Korean
Concentrix /
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
ZPC Milanówek Sp. z o.o. /
Pozyskiwanie nowych kontrahentów krajowych jak i zagranicznych Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy Kontynuacja współpracy / obsługa dotychczasowych klientów (nadzór nad procesami realizacji zamówień) Zarządzanie stockiem...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...