Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! 
Oferujemy:
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 07:00-23:30)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista obsługi klienta

Concentrix / śląskie, Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

Klient portalu Praca.pl / małopolskie, Kraków

Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie długoterminowych relacji biznesowych i poszukiwanie nowych...

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Coral Travel Poland Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Konsultant Obsługi klienta

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Obsługa klienta oraz dbanie o utrzymanie klientów Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klientów Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie dodatkowych korzyści Biegła znajomość języka polskiego (native) oraz angielskiego (B2) Wysoka...